Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

banner sowa turkusowy: jesteś w kryzysie, masz problemy emocjonalne lub cierpisz psychicznie?

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

 

POBIERZ PRZEDPRZEWODNIK

Wizyta w nowym miejscu dla niektórych osób może być stresująca i przytłaczająca. Pobierz nasz przedprzewodnik - zebraliśmy w nim najważniejsze informacje organizacyjne dotyczące SOWY UJ. Teraz możesz spokojniej przygotować się do pierwszej wizyty w Ośrodku.

 

Skontaktuj się z nami:

Tel. (+48) 606 406 158

Nasi specjaliści dostępni są:

od poniedziałku do piątku: 8:00-16:00

 

w środy ze względu

na godziny wewnętrzne dla zespołu,

uprzejmie prosimy o kontakt mailowy

E-mail: sowa@uj.edu.pl

 

W celu umówienia spotkania prosimy o uzupełnienie formularza zgłoszeniowego, dostępnego na naszej stronie głównej.

 

Skontaktuj się z nami, jeśli jesteś w kryzysie, masz problemy emocjonalne lub cierpisz psychicznie.

 

Sekretariat SOWA - prosimy o kontakt:

- w sprawach administracyjnych

- w kwestiach organizacyjnych i formalnych

- dot. zaświadczeń dla osób studiujących

- odnośnie współpracy 

 

Sekretariat czynny:

w godz. 8:30-15:00

tel. 12 663 36 83

w środy ze względu 

na godziny wewnętrzne dla zespołu,

uprzejmie prosimy o kontakt mailowy

e-mail: biuro.sowa@uj.edu.pl

 

 

ul. Kopernika 27
31-501 Kraków

                                              

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

ZNAJDZIESZ NAS TUTAJ:

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

O warsztatach oraz organizowanych przez nas grupach informujemy na bieżąco w tej zakładce.

 

Czego dotyczą warsztaty?

-technik poprawy skupienia i koncentracji

-ćwiczeń oddechowych

-relaksacji z elementami wizualizacji

-praktyki medytacji

-nauki radzenia sobie z trudnymi emocjami

 

Zajęcia warsztatowe w semestrze letnim zakończyły się. Obecnie nie trwa rekrutacja do żadnej grupy zajęciowej.

Wasze anonimowe opinie:

"Najważniejsze dla mnie były praktyki i wspólne rozmowy".

"Ciekawe doświadczenie, pomaga przy walce z lękiem (...) praktyka może być codziennie stosowana".

"Było bardzo ciekawie dowiedzieć się nowych technik".

"Ważne było dla mnie poznanie technik medytacyjnych jakie można wykorzystywać również w sytuacjach codziennych. Pomagają one w utrzymaniu uważności i odstresowaniu się".

"Wbrew moim oczekiwaniom najważniejsza z poruszanych tematów okazała się medytacja. Myślę, że mogę ją trenować i wykorzystywać w życiu prywatnym".

"Dla mnie najważniejszym tematem był mindfullness i wieczorny rytuał relaksacyjny. Bardzo przydatne warsztaty, fajnie byłoby zobaczyć jeszcze więcej technik rozluźniających, relaksujących, łączących aspekt ciała z umysłem".

"Wrzesień był dla mnie bardzo stresującym miesiącem i dzięki tym zajęciom udało mi się lepiej panować nad stresem i emocjami. (...) Zajęcia poprowadzone ciekawie (...) wychodziłam z większym spokojem w sobie i chętnie będę zgłębiać tą tematykę".

"Były różne medytacje i cieszę się, że mogłam je spróbować. Będę korzystać w życiu prywatnym"

"Wyciszenie się podczas chaosu emocji, znalezienie wewnętrznego spokoju (...) 
Dużo ciekawych informacji i chce się więcej (...) Doceniam pokazanie medytacji różnego rodzaju, każdy znajdzie coś dla siebie".

"Medytacje, polecenia książek, mówienie o emocjach, atmosfera (...)".

"Sposoby radzenia sobie i wyciszania się, cytaty i polecenia książkowe, (...) medytacja.  Rozmowy też były ważne. Grupa była świetna. Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w warsztatach. Dobrze czuć się rozumianym i rozwijać się we wspierającym towarzystwie”. 

"Wynoszę wiedzę przydatną do regulowania emocji i wyciszenia (...) 3 spotkania to zdecydowanie za mało. Po pierwszych zajęciach czułam się jakbym spała 10h, co w mojej sytuacji jest błogosławieństwem".